> Etusivu > Suomen tulli > Julkaisut ja esitteet > Tiedotearkisto > Lehdistötiedotteet > Komission ja kansallisten viranomaisten tuoteväärennöskampanja käynnistynyt

29.4.2013

Komission ja kansallisten viranomaisten tuoteväärennöskampanja käynnistynyt

Euroopan komissio ja kansalliset viranomaiset ovat käynnistäneet tuoteväärennösten vastaisen kampanjan Too good to be true? – The real price of fake products (Liian hyvää ollakseen totta – tuoteväärennösten oikea hinta).

Kampanjan tarkoituksena on herättää kuluttajat huomaamaan tuoteväärennösten vaarat. Samalla halutaan edistää Euroopan komission ja kansallisten viranomaisten yhteistyötä tuoteväärennösten vastaisessa taistelussa.

Kampanja on toteutettu yhteistyössä kansallisten viranomaisten ja Euroopan komission, erityisesti varapresidentti Antonio Tajanin ja komissaari Michel Barnierin kanssa.

Lisätietoa kampanjasta Euroopan komission nettisivuilla:
>> Too good to be true?
>> Too good to be true? -kampanjan esite, pdf

Twitterissä:
@AntonioTajaniEU<https://twitter.com/AntonioTajaniEU>
@EU_Enterprise<https://twitter.com/EU_enterprise>
@MBarnierEU<https://twitter.com/MBarnierEU>
@EU_Markt<https://twitter.com/EU_Markt>


tulli.fi - suosituimmat